Pomocnik Easy – On-line.


W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, mamy nadzieję, że rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości.

Odpowiedzi na pytania Ogólne

Czym jest Easy

Easy jest innowacyjnym systemem pozwalającym na rozłożenie swoich rocznych zobowiązań ubezpieczeniowych na wygodne miesięczne raty.

Dokumenty niezbędne do podpisania umowy.

Aby podpisać umowę z Easy będziesz potrzebował:
- Dowód osobisty (w celu weryfikacji tożsamości).
- Oryginał polisy ubezpieczeniowej którą chcesz rozłożyć na raty.
- Numer rachunku bankowego z którego będzie pobierana kwota raty.

System ratalny Easy.

Easy, oferuje Tobie bardzo elastyczny wybór wariantów ratalnych. Prócz możliwości rozłożenia swoich zobowiązań na 1 do 12 tanich rat, to dodatkowo nie ogranicza ilości i rodzaju dodawanych do systemu polis ubezpieczeniowych.

Zakres działania Easy.

Easy, obejmuje swoim zakresem wszystkie polisy ubezpieczeniowe Klientów indywidualnych oraz firmowych. Możemy sprawdzić wiarygoność klienta w bazach gospodarczych w tym w BIK.

Gdzie znajdę Easy?

Zawarcie umowy z Easy jest możliwe tylko u dobrego Agenta Ubezpieczeniowego. Zapytaj swojego Agenta czy posiada już w swojej ofercie Easy, jeżeli nie skontaktuj go z nami.

System poleceń zapłaty

Polecenia zapłaty czyli Direct Debit, jest to metoda pobierania płatności cyklicznych używana z wielkim powodzeniem na całym świecie. Gwarantuje bardzo dużą elastyczność i bezpieczeństwo transakcji. Prócz tego jest najwygodniejszy sposób płatności gdyż to My pamiętamy o jej pobraniu.

Jak działa Easy?

Po wybraniu jednego z naszych wariantów ratalnych i po podpisaniu umowy, Twoja umowa zostaje wprowadzona i zatwierdzona przez nasz system. Razem z umową otrzymujesz harmonogram płatności, oświadczenie uruchomienia polecenia zapłaty oraz swój unikatowy numer umowy. Warunkiem uruchomienia umowy może być wykonanie przelewu weryfikacyjnego przez Klienta, który jest księgowany na poczet pierwszej raty. O tym fakcie jest informowany zarówno Agent jak i jego Klient. Następnie uruchamiamy procedurę płatności za Twoją polisę i przelewamy należną kwotę do Twojego Ubezpieczyciela.

Odpowiedzi na pytania Agentów

Jar rozpocząć współpracę z Easy?

Wystarczy się z nami skontaktować, a przydzielony do Twojego regionu Manager regionalny dopełni z Tobą wszystkie formalności i udzieli odpowiedniego szkolenia produktowego jak i sprzedażowego.

Ile trwa weryfikacja umowy z Easy?

Co do zasady od 2 do 4 dni roboczych od momentu podpisania Umowy o współpracę oraz oświadczenia.

Czy współpraca z Easy coś kosztuje?

Nie, współpraca z Easy pozbawiona jest wszelkich kosztów.

Kto może rozpocząć współpracę z Easy?

Każda osoba będąca Agentem ubezpieczeniowym, bądź Osobą Wykonującą Czynności Agencyjne.

Czym jest strefa agenta?

Strefa Agenta jest to miejsce przeznaczone wyłącznie dla współpracujących z nami Agentów, znajdują się w niej wszelkie pomocniki sprzedażowe, objaśnienia działania naszego programu, program do kalkulacji, spis wszystkich wystawionych jak i zapisanych umów Agenta.

Jakie polisy mogę opłacać przez Easy?

W Easy możesz rozłożyć na raty wszystkie polisy ubezpieczeniowe opłacane rocznie, majątkowe, komunikacyjne, firmowe.

Czy moja prowizja z Easy jest wypłacana ratalnie?

Nie, prowizja z Easy wypłacana jest Tobie w całości zaraz po zaksięgowaniu pierwszej raty wystawionej umowy.

Czym jest program partnerski Easy?

Prócz elastycznej oferty, oraz polepszenia warunków finansowych, Easy daje możliwość brania udziału w Programach Partnerskich dzięki którym to My pozyskamy Klienta dla Ciebie. Więcej informacji o Programach Partnerskich już wkrótce.

Jak obsługiwać Klientów programu partnerskiego Easy?

Więcej informacji o Programach Partnerskich już wkrótce.

Odpowiedzi na pytania Klientów

Ile wariantów daje mi Easy?

Easy to pełna elastyczność wariantów, możesz się poruszać w dowolnej konfiguracji rat między 3 raty a 11 rat z dowolnym wyłączeniem poszczególnych miesięcy.

Jak wygląda proces podpisywania umowy?

Wystarczy udać się ze swoją polisą ubezpieczeniową do Agenta który ma w swojej ofercie Easy. Agent wprowadzi najważniejsze informacje z polisy do systemu Easy i wybierze z Tobą najbardziej optymalny wariant ratalny i wygeneruje umowę, po jej podpisaniu oraz po podpisaniu zgody na uruchomienie polecenia zapłaty zostanie ona wprowadzona do systemu i po otrzymaniu przelewu weryfikacyjnego z wygenerowanym dla Ciebie numerem, Twoja polisa zostanie opłacona! A pierwsza rata zostanie pobrana dopiero po ponad 3 tygodniach od podpisania umowy.

Czy każdy agent może rozłożyć moją polisę na raty?

Nie, mogą to zrobić tylko Agenci którzy posiadają w swojej ofercie Easy.

Ile kosztuje Easy?

Koszt rozłożenia na raty jest zależny od wybranego wariantu ratalnego i może wahać się między 2% dla wariantów 11 miesięcznych a 2.4% dla wariantów 3 miesięcznych.

Czy obejmuje mnie ochrona ubezpieczeniowa w okresie weryfikacyjnym?

W zależności od Towarzystwa w którym została zawarta polisa ubezpieczeniowa w trakcie weryfikacji przelewu polisa może być aktywna i obejmować Cie ochroną, jednak w przypadku niektórych Towarzystw typu Direct, polisa jest aktywna dopiero po jej opłaceniu.

Jakie warunki musze spełniać aby rozłożyć swoją polisę na raty?

Głównym warunkiem uruchomienia umowy w Easy jest podpisanie zgody na uruchomienie Polecenia Zapłaty, czyli musisz dysponować aktywnym kontem bankowym z którego będzie pobierana płatność wysokości raty.

Nie udało mi się zasilić konta przed dniem płatności za ratę.

Nic nie szkodzi, system sprawdzający saldo umowy podejmuje ponowną próbę pobrania płatności następnego dnia. O wszystkich operacjach związanych z Twoją umową jesteś na bieżąco informowany poprzez SMS'a i maila, informacje dotyczące Twojej umowy widoczne są też w Panelu Klienta.

Moje polecenie zapłaty zostało odrzucone, co jest powodem?

Najczęstszym powodem odrzucenia przez bank polecenia zapłaty jest niezgodność podpisu na zgodzie z podpisem złożonym w banku. W takim przypadku Twój agent ubezpieczeniowy skontaktuje się z Tobą i ponownie wypełnicie taką zgodę. W pozostałych przypadkach Easy podejmie próbę skontaktowania się z Tobą i wyjaśnienia problemu.

Easy rozwiązało ze mną umowę, jakie poniose konsekwencje?

W przypadku rozwiązania umowy przez Easy, Klient zobowiązany jest do jednorazowego uregulowania zaległości wyrównujących saldo polisy łącznie z kosztami odsetek ustawowych i wykorzystanych monitów.

Cennik monitów i komunikatów Easy.

Easy uznaje podstawowe rodzaje monitów:

Rodzaj monitu: Koszt monitu: Ilość monitów:
Monit SMS 5 PLN do 4 miesięcznie
Monit E-MAIL 2 PLN do 2 miesięcznie
Monit listowny 15 PLN 1 miesięcznie
Monit telefoniczny 10 PLN do 2 miesięcznie
Ostateczne przed sądowe wezwanie do zapłaty 200 PLN Jednokrotnie, gdy wcześniejsze czynności nie przyniosą rezultatu

Copyright © 2016 Easy raty - EASY RATY SP Z O O NIP: 5842765906 - Wszelkie prawa zastrzeżone.

Administratorem danych osobowych jest EASY RATY SP. Z O.O. z siedzibą w Sopocie, ul. Rzemieślnicza 7 KRS:0000703704 Kapitał zakładowy 200 000 PLN

Polityka prywatności Klauzula informacyjna